DIY kids room

Jak szybko zmienić pusty, smutny, biały pokój w miejsce przyjazne dziecku? Każda mama chyba się nad tym zastanawia i chce takiego miejsca dla swojeo dziecka. Po pierwsze dlatego, że może zrealizować jakiś swój oj dawna skrywany pomysł na taką przestrzeń a po drugie by pobudzać maluszka, który znakomitą część swojego czasu będzie w takim pokoju spędzał.

Jak każda z Was przejrzałam całe mnóstwo zdjęć i pomysłów jakie oferuje internet. Ciężko się zdecydować, czasem ciężko coś wykonać lub po prostu drogo.

Ostatecznie zdecydowałam się parę rzeczy zmienić. Zaczęłam jak już wiecie od mebli o których pisałam wcześniej. Następnie przyszedł czas na ściany. Poniżej zdjęcia gór, które namalowałam. Do ich wykonania potrzebne są jedynie dwie grubości taśmy malarskiej, biała farba plus pigment w danym kolorze – u mnie niebieski, wałek i korytko.

Sami oceńcie jak wyszło i przyślijcie swoje aranżacje, zrobimy z nich małą galerię pomysłów:)

IMAG4211

IMAG4217

IMAG4233

A tutaj naklejki magnetyczne na ścianę więc szybkie, tanie i proste rozwiązanie na wprowadzenie zmian, niewymagające żadnych specjalnych umiejętności. Wzorów do wyboru jest mnóstwo, każdy znajdzie coś dla siebie. U mnie gwiazdki trafiły na sufit tam gdzie ich miejsce:)

IMAG4234

Pozdrawiam:)

 

2 thoughts on “DIY kids room

  1. ajednakszycie

    Super wyszło! Akurat szyję różne cuda dla Przyjaciółki w ciąży i dzisiaj mówiła, że chce zamówić jakieś naklejki magnetyczne. Gwiazdki to jeden z jej ulubionych ellementów więc może skusi sie na takie same 🙂 A to co zrobiłaś na ścianie to dzieło sztuki! Planowałam zrobić podobny malunek u siebie w sypialni tylko w czerni i szrości, tak bardziej na dorosło 🙂

    Polubienie

Skomentuj

