Pielęgnacja ciała w ciąży

Moja pielęgnacja ciała w ciąży nieco różni się od tej, którą stosowałam przed ciążą, ale niezupełnie:) Wszystko zależy od tego na jakiej partii się skupimy i czy kosmetyk nie zawiera substancji szkodliwych. 

Nacomi – Antycellulitowy balsam do ciała Macadamia

Jest to balsam o bardzo fajnym, naturalnym składzie. Na pierwszym miejscu ma olej macadamia, masło shea i olej kokosowy. Służy do codziennego stosowania.

Za buteleczkę 200 ml musimy zapłacić około 20 zł a więc nie jest to chyba sporo, tym bardziej jeśli chcielibyśmy zainwestować w markę Palmers osławioną jeśli chodzi o pielęgnację w ciąży. Stosunek ceny do pojemności plasuje się dobrze. A jak ze stosunkiem cena:jakość? Muszę przyznać, że w moim wypadku sprawdził się bardzo dobrze. Starczył mi na około dwa miesiące przy czym stosowałam go wyłącznie na uda, raz dziennie, po kąpieli. Wcześniej stosowałam dużo droższy balsam Tołpy i nie byłam zadowolona wcale. Jeśli chodzi o Nacomi może nie pozbyłam się cellulitu ale subiektywnie wydaje mi się, że coś tam poprawił. No i ten skład:) Gdyby nie to, że mam już w planach wypróbowanie czegoś innego kupiłabym go ponownie.

Możecie go dostać tutaj.

Ziaja – Ujędrniające masło do ciała

Jest to balsam, który powinno się stosować po porodzie i którego zadaniem jest spalanie tkanki tłuszczowej, napinanie i modelowanie skóry. Zawiera masło shea, emolienty, olej palmowy a dalej całą tablice mendelejewa.

Po przeczytaniu bardzo dobrych komentarzy w internecie postanowiłam wypróbować ten kosmetyk choć pewnie sama nigdy bym nie zwróciła na niego uwagi. Tutaj za pojemniczek 200 ml musimy zapłacić koło 15 zł. Niestety oprócz fajnej konsystencji i ładnego zapachu, balsamu tego nie mogę polecić. Co najgorsze on nawet nie nawilża:( Postanowiłam go zużyć na łydki i ramiona ale na pewno na tym nie zyskały. Nie wyobrażam sobie jak taki balsam miałby ujędrnić uda czy brzuch po porodzie. No i ten skład…

Nacomi – Body Oil 

Olejek, oliwka do pielęgnacji skóry kobiet w ciąży. Jego zadaniem jest zapobieganie rozstępom i uelastycznienie skóry. W składzie zawiera olej ze słodkich migdałów, olej macadamia i olej słonecznikowy.

Zaszalałam, a co:) Za buteleczkę 140 ml trzeba zapłacić około 40 zł. To moim zdaniem sporo ale z drugiej strony czymże to jest przy zabiegach na likwidację rozstępów, które po porodzie miałabym robić? Świetny skład i moja dobra opinia o marce Nacomi sprawiły, że zamówiłam olejek. Jak już wspomniałam zawiera on olej ze słodkich migdałów, który już wcześniej stosowałam jako samodzielny kosmetyk. To nim w pierwszych miesiącach ciąży smarowałam brzuch i piersi. Olej macadamia również nie jest mi obcy a jeśli chciałybyście je wypróbować to są dostępne np. w Hebe. Cóż mogę powiedzieć. Jestem w dziewiątym miesiącu ciąży i rozstępów nie mam. Być może to zasługa genów a być może rozstępy jeszcze wyskoczą. Nie wiem tego, jednak profilaktyka najważniejsza więc całym sercem polecam ten olejek. Nawet jego zapach jest słodki i pyszny:)

Możecie go dostać tutaj.

Bielenda – brązujące masło do ciała ultra nawilżające

Już Wam kiedyś o nim mówiłam ale co tam:) Skoro nie możemy w ciąży korzystać z solarium lub po prostu nie lubimy wystawiać skóry na szkodliwe działanie słońca to korzystamy z bronzerów, wiadomo. Tak też jest z tym masłem. Jestem mu póki co bardzo wierna. Dobrze się rozprowadza, nie robi plam, daje ładny odcień i nawilża. Wiadomo, że nie można z nim przesadzić i takie miejsca jak dłonie czy łokcie można sobie źle posmarować ale jeśli macie już wprawę to wiecie co i jak. W dodatku nie śmierdzi jak inne bronzery. Dostaniecie go w każdej drogerii za okolo 13-15 zł za 200 ml.

IMAG4084_1

Podsumowując, trzy razy na tak i jeden raz nie. Ponieważ balsam antycellulitowy zużyłam już cały planuję teraz zakup balsamu z Yoskine Slim Body. Przeczytałam o nim bardzo pochlebne opinie i jeśli Wy go stosowałyście dajcie znać jak się sprawdził.

Pozdrawiam:)

Skomentuj

