Zakupy na missguided.com/pl

Chyba się pośpieszyłam ale jak tylko zobaczyłam, że Missguided robi darmowe dostawy do Polski, postanowiłam coś zamówić. Złożył się na to fakt, że pragnęłam ich spodni, że zawsze mnie ta marka ciekawiła, że była zniżka na stronie i darmowa wysyłka oraz zwrot.

Spodnie kosztowały 125 zł a po zniżce 93 zł a więc tak czy inaczej taniej niż na Zalando, Answear.com czy Asos. Na spodnie czekałam długo. Co więcej nie miałam żadnej informacji czym do mnie dotrą. Dostałam gdzieś w między czasie informację o tym, że wnDirect przekazał przesyłkę dalej, no i dali mi jakiś numer. Dopiero gdy poszukałam w necie jakiejkolwiek informacji na ich temat trafiłam na to, że wnDirect współpracuje z Inpostem. Ale numer nic mi nie dawał. Próba kontaktu z Inpostem skończyła się fiaskiem. Wiszenie na słuchawce, wysyłanie maili czy posty na fb nie skutkowały niczym, żadnej info z ich strony. Napisałam wtedy do missguided i to im udało się w jakiś sposób zdobyć numer przesyłki – ten właściwy. Wklepałam go na stronie inpostu i jest, moim oczom ukazała się informacja, że przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, no to pomyślałam, że to już dziś. Gdzie tam, ani dziś, ani jutro, ani pojutrze. Po tygodniu kurier pojawił się w sobotę… I dopiero po wizycie kuriera Inpost mi odpisał, że przesyłka została dostarczona, fajnie nie? Ok, spodnie rozpakowałam i okazały się za małe…

Rozpoczął się proces zwrotu. Do przesyłki dołączony był dowód zwrotu, na którym zaznaczyłam, że zwracam produkt i powód zwrotu. Załączoną naklejkę nakleiłam na opakowanie i według instrukcji zaniosłam na pocztę. Przygotujcie się na to, że trochę Wam się tam zejdzie, nie każda pani na poczcie wie jak to przyjąć. Moja pokombinowała, popytała i przyjęła jako (tak sądzę) list zwykły. Powiedziała, że jeśli nie pobiera ode mnie opłaty za tą przesyłkę to nie dostane potwierdzenia jej nadania. No ok, niech tak będzie, muszę przecież to tak zwrócić bo chce mieć darmowy zwrot, według informacji na stronie głównej https://www.missguided.com/pl/. Dopiero po fakcie (mój błąd) weszłam w zwroty na ich stronie a tam w jakiś zawiły sposób jest mowa o jakimś pobraniu kosztów za przesyłkę.

Na wszelki wypadek napisałam do nich maila, że zwracam spodnie. Wtedy dostałam wiadomość, że naliczą mi opłatę za zwrot. Tak, tak 4 euro kochana. Wkurzyłam się ale myślę no dobra, niech już ta przesyłka do nich dotrze żebym miała spokój.

Minęło 10 dni a oni nie dostali mojej przesyłki. Wysłałam im zdjęcia przesyłki ale potwierdzenia nadania nie mam więc zachowują się jakbym z choinki spadła. Szczerze mówiąc nie wiem czy kiedykolwiek dostane jakikolwiek zwrot z tego sklepu ale ostrzegam Was. Nie mówię nie kupujcie tam, ale ostrzegam. Bo jeśli o mnie chodzi wolę zapłacić na Zalando więcej ale mieć szybką dostawę i szybki zwrot, bez żadnych opłat.

Podpis

Update 12.12.2016

Cześć, muszę zrobić aktualizację bo byłoby to nie w porządku gdybym to zataiła. Co prawda na wszystkie wiadomości do missguided dostawałam odpowiedzi, że mój zwrot jeszcze nie przyszedł, ale widocznie był to jakiś błąd pracowników ponieważ zwrot przyszedł na konto i to w dodatku w całości bez odliczenia jakichś opłat za wysyłkę! Wow jestem pod wrażeniem. Nie wiem czy to za sprawą moich maili gdzie jasno dałam do zrozumienia, że jestem oburzona tym , że miał być darmowy ale wszystko się udało (mimo długiego czasu). To zdecydowanie zaciera niesmak jaki pozostawił po sobie ten sklep. Nie wiem czy zaryzykuję ponownie ale jak widzicie jakoś da się wyjść z takich sytuacji bez szwanku.

23 thoughts on “Zakupy na missguided.com/pl

  1. Monia

    hej Kinga, ja mam aktualnie ten sam problem, Pani na poczcie nie chce przyjąć ode mnie zwrotnej przesyłki (na podstawie naklejonej etykietki), twierdzi, że poczta tego nie przyjmuje i ona tego nie może nadać.
    W jaki sposób Tobie udało się to zalatwić ? Ile w sumie trwał zwrot ?
    Z góry dzięki !

    Lubię to

    • kingastaszewska

      Słuchaj idź na inną pocztę może? Ona powinna przyjąć to jako list zwykły z zaznaczeniem, że na koszt odbiorcy. Możesz też przesłać za pomocą listu poleconego ale wtedy Ty płacisz. Możesz jej też pokazać co jest napisane w „instrukcji zwrotu”. Jeśli przyjmie jako list zwykły nic nie płacisz i nie dostajesz potwierdzenia nadania, tak na prawdę zostawiasz na poczcie i modlisz się żeby doszło:) Taka prawda ale mój zwrot dostali.

      Lubię to

  2. kasia

    Hej dziewczyny, mam problem. Chciałam zwrócić sukienkę, ale nwm którego adresu mam użyć. Na naklejce jest do Holandii ?? a na ich stronie Wielka Brytania, pomocy.

    Lubię to

  3. Karolina

    strasznie pomocny post! mam dokładnie to samo i też właśnie dostałam odmowę przyjęcia paczki na poczcie… chyba zrobię to samo, i spróbuje na innej poczcie po prostu. chciałam tylko spytać, jaki jest adres mailowy na który pisałaś, bo nie mogę go nigdzie znaleźć na ich stronie?

    Lubię to

  4. Monia

    Kinga dzięki za pomoc, napiszę jak to u mnie wyglądało.
    W końcu udało mi się odesłać paczki, niestety jedna już jest po 14dniowym terminie, ale pisałam do nich, że mam problem ze zwrotem i dlatego przekroczyłam termin, zobaczymy jak do tego podejdą.
    Okazuje się że ta usługa, której dotyczy ta ich naklejka jest bardzo stara, nikt już tego nie używa i dlatego pewnie wiekszość poczt odmawia przyjęcia, u mnie Pani podzwoniła i w końcu się udało.
    Ja dodatkowo zrobiłam jeszcze zdjęcie tych paczek z przybitym stemplem z poczty, także jeśli zginą, to mam dowód, że je nadałam, bo samego dowodu niestety nie da się otrzymać bo to idzie jako list zwykły.
    Pisałam do MG żeby cos zrobili z tą procedurą zwrotu, odpisali mi, że mogę wysłać na swoj koszt i wtedy oni mi oddzadzą ten koszt w formie vouchera na zakupy u nich (jedna paczka do Holandii to ok 20 PLN).
    Jak już mi zwrócą pieniądze dam znać !

    Lubię to

      • Monia

        hej, w sumie odeslalam w ciagu miesiaca 4 paczki i dostalam zwrot w kazdym przypadku ALE… 1) mialam duze trudnosci w przyjeciu paczek na poczcie; 2) tylko 1/4 z paczek, które w końcu udalo mi sie wyslac na ich koszt, do nich dotarla, takze ta forma zwrotu jest naprawde tragiczna. Na plus, ze firma zwrocila mi szybko pieniadze na podstawie zdjec przedstawiajacych ostemplowane przesylki przez poczte, bo tylko taki dowod nadania jest mozliwy do przedstawienia w tym przypadku. Wystarczy, ze uplyna 2 tyg od dnia nadania paczki i wowczas, jesli nie ma zwrotu gotowki, mozna wyslac im zdjecia i dosyc szybko robia zwrot.
        Niestety mnie ta polityka zwrotow skutecznie zniecheca do dalszych zakupow, dodatkwo kiedy robilam tam pierwsze zakupy to kompletnie nie spodziewalam sie, ze odsylac bede je do Holandii ; /

        Lubię to

  5. Paulina

    A mi Pani dała jakiś druczek przesyłki lotniczej i wyicyła, że to będzie kosztowało 56 zł oO No jakiś kosmos. Nie zostawiłam tej paczki oczywiście. Napisałam do nich jak mam t o zwrócić bo na poczcie Pani nie wie o co chodzi i nie chce tego przyjąć.

    Lubię to

  6. Karolina

    Hej. Z nieba mi spadł ten artykuł. Mnie wlaśnie pani z poczty cofneła, bo powiedziała, że kod kreskowy a raczej jego numer jest za krótki i ona nie ma jak tego wysłać. Więc teraz tak dla upewnienia się 🙂
    1. Idę na inną pocztę i modlę sie o młodą kobitkę, której da się to po ludzku wytłumaczyć
    2. Mówię, że chce to wysłać jako zwykły list bez pokwitowania- na wszelki wypadek robię zdjęcia
    3. Czy muszę podawać jej jakis adres czy ten co jest na tej „cud” naklejce wystarczy jej ?
    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

    • kingastaszewska

      1. Tak idź na inną pocztę, ja nie miałam młodej babeczki ale pokminiła i się udało a więc gdzie indziej też musi. Jeśli jesteś z Warszawy to mogę Ci powiedzieć, z której poczty ja wysyłałam.
      2. Dokładnie, mówisz, że chcesz wysłać na koszt odbiorcy bez pokwitowania. Ja zrobiłam zdjęcia chociaż mogą Ci się nie przydać, bo dla Missguided to był żaden dowód. Oni chcieli dowód nadania a przecież za coś takiego trzeba zapłacić bo to już by był list polecony.
      3. To co jest na naklejce wystarczy.
      Pozdrawiam:)

      Lubię to

  7. Bardzo niezadowolona klientka

    Ja oddadzam inprzestrzebam przed Missguided! Zwrocilam zakupy z tego sklepu poprzez inpost jak sugerowala firma, w przeciagu dwoch dni otrzymalam informacje,ze przesylka zostala doreczenoa do miejsca z ktorego juz dalej wroci do Missguided. To bylo 21 lipca. Od tej pory nie tylko nie otrzymalam zwrotu moich pieniedzy, a obsluga klienta przestala odpowiadac na moje majle! Dalam im czas do konca roboczego tygodnia na zwrot pieniedzy-niestety to sie nie zadzialo! W poniedzialek firma missguided bedzie przeze mnie zgloszona do UOKiK! Odradzam tych oszutow!

    Lubię to

Skomentuj

