DIY Table plan

Ostatnim razem mówiłam Wam o tym jak zaoszczędzić na winietkach. Dziś chciałabym udowodnić, że można zaoszczędzić na tablicy stołów.

Usadzenie gości to jak się okazuje, nie taka łatwa sprawa. Warto jednak poświecić czas aby uniknąć zamieszania podczas wejścia gości na salę lub co więcej, braku gości w kościele! Uwierzcie mi są osoby, którą biegną dużo wcześniej do Sali, żeby torebką, kurtką czy swoim własnym ciałem lub cudzym zakryć miejsca zarezerwowane dla siebie i 20 znajomych. Paranoja! Lepiej uprzedzać wcześniej, że goście są już usadzeni i kropka. I tak znajdzie się ktoś kto poprzekłada winietki ale to już sporadycznie. Tablica stołów czy table plan wykonany na zamówienie może być przepiękną ozdobą sali czy holu. Jest to jednocześnie bardzo droga ozdoba bo za około 150-200 zł, na którą zwraca się uwagę przez kilka sekund zanim nie znajdzie się swojego nazwiska. Potem jest tłem. Po co więc kupować table plan skoro można wydrukować rozpiskę stołów samodzielnie? Zazwyczaj sale weselne posiadają tablice korkowe na stojaku, które udostępniają parze młodej. Wystarczy przygotować swój projekt, wydrukować i gotowe.

Mój był totalnie banalny ale Twój nie musi taki być. Możesz pobawić się grafiką, tłem i czcionką.

Zamieszczam poniżej mój projekt abyś miał/ miała pogląd na to co było u mnie. Zachęcam jednak do stworzenia własnej tablicy za parę groszy.

2016-10-17-11_36_14-stoly-microsoft-word2016-10-17-11_36_44-stol-pary-mlodej-microsoft-word

stoly

stol-pary-mlodej

Inny przykład

IMAG1932.jpg

Pozdrawiam, Kinga.

Skomentuj

