Groupon – czy warto?

Cześć, dziś chcę Wam opowiedzieć o zabiegu oksybrazji w salonie Kosmetologii Medycznej Orchidea na ul. Ogrodowej w Warszawie. Na zabieg umówiłam się telefonicznie bez wykupywania grouponu. Cena „zabiegu” to 49,99 zł a więc bardzo korzystna. Zachęcona komentarzami na stronie grouponu oraz zdjęciami z gabinetu postanowiłam, że przetestuję ten zabieg i miejsce.

2016-08-16 11_41_47-Kosmetologia Medyczna Orchidea Warszawa Oferta Dnia _ Groupon Warszawa – Opera

Z umówieniem się na wizytę nie było najmniejszego problemu, nie czekałam na jakiś odległy termin. Po wejściu do malutkiego salonu zostałam zaproszona do jeszcze bardziej ciasnego pomieszczenia. Poproszono mnie o zajęcie miejsca i chwilę cierpliwości aby Pani mogła w tym czasie przetransportować maszynę. Miałam chwilę czasu aby się rozejrzeć. Ściany z karton gipsu, poplamione i przemieszczające się płyty sufitowe. No dobra pomyślałam, to jeszcze nie koniec świata. Pokój zabiegowy był jednocześnie pokojem do manicure co od razu podsunęło mi wizję fruwającego pyłu z paznokci… Pani kosmetyczna, dojrzała kobieta z widocznie poprawioną urodą, dodała mi optymizmu swoim wyglądem. Skoro jej skóra jest taka napięta to znaczy, że zabiegi są skuteczne, przy założeniu, że wykonuje je u siebie. Maszyna została przytargana. Wtedy zaczęły się schody bo pani kosmetyczna nie mogła się przemieszczać, więc przeciskała się wielokrotnie między mną a maszyną. Oprócz niej była w salonie jeszcze starsza Pani recepcjonistka i inna Pani nieznanej mi pozycji. Usłyszałam wtedy, że „przepraszają za zamieszanie ale pozostali pracownicy są na urlopach”. Pozostali pracownicy? To gdzie oni na co dzień pracują, na kanapie w recepcji czy w szafie? To był dziwny zabieg marketingowy ale czasem pewnie skuteczny. Osłabia czujność. Po którymś razie kiedy moja Pani kosmetyczka wyszła na zewnątrz usłyszałam szepty. Trochę to niezręczne jednak przecież mogą mieć różne sprawy, o których nie muszę wiedzieć więc leżałam spokojnie dalej. Pani kosmetyczka przyszła, usadowiła się za moimi plecami, wyregulowała wysokość łóżka, zapytała czy to mój pierwszy zabieg. Po czym coś sobie przypomniała i powiedziała, niby pod nosem, że musi jeszcze o coś zapytać. Wyszła a mnie dobiegło stwierdzenie innej z Pań „on nie działa”. O nie! pomyślałam, Kinga uciekaj. Przyjmują Cię na jakimś zapleczu, które w niczym nie przypomina porządnego gabinetu kosmetycznego, nie wiesz co ci na skórze zrobią. Miałam mieszane uczucia ale że jestem osobą, której głupio było wstać i powiedzieć „ja jednak podziękuje”, zostałam. Pomyślałam, że na tyle co mi wiadomo oksybrazja to tylko tlen a zabieg nie jest inwazyjny więc w najgorszym wypadku nie będzie efektów ale nic też nie powinno się stać. Makijaż został usunięty, zabieg przeprowadzony, potem maska, krótki masaż i po robocie. Jeszcze tylko spacer w poszukiwaniu bankomatu, bo terminal nie działa.

Podsumowując, sam zabieg trwał 10 min. Orientowałam się w tej kwestii więc powinien trwać przynajmniej 20 min. Nic się z moją cerą po zabiegu nie stało, ani dobrego, ani złego. Dość głośny ale przyjemny. Do salonu Orchidea nie wrócę i go nie polecam, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę higienę i długość przeprowadzanego zabiegu. Kosmetyki użyte do zabiegu, jeśli dobrze pamiętam, były marki Bielenda i Clarena a więc wszystko dostępne w drogeriach. Na wszystkie oferty zamieszczone na grouponie, zwłaszcza kosmetyczne, uważajcie i sprawdźcie dobrze miejsce do którego idziecie. Ja nie twierdzę, że wszędzie panuje gorsze traktowanie takiego klienta i gorsze warunki.

Z mojego doświadczenia mogę Wam jeszcze powiedzieć dwa słowa na temat zabiegu „Fotoodmładzanie, zamykanie naczynek lub usuwanie przebarwień od 99,99 zł w Studiu Kawaii”.

2016-08-16 11_42_10-Kawaii Kosmetyka-Edan Warszawa Oferta Dnia _ Groupon Warszawa – Opera

Na taki zabieg umówiła się moja mama wybierając opcję droższą obejmującą trzy zabiegi. Ponieważ nie chciałam aby i ją oszukano sprawdziłam ile trwa zabieg foto odmładzania i na wszystkich stronach różnych gabinetów znalazłam informację, że od 20 do 40 minut. Zapomniałam tylko mamie powiedzieć… Było za późno bo gdy rozmawiałam z nią już po zabiegu, pytam się ile trwał zabieg a ona na to „5 minut”! Nie mogłam uwierzyć. Powiedziała, że wzięła w takim razie też zabieg zamykania naczynek bo na pięć minut to jej się nie opłaca trzy razu tu fatygować. Moim zdaniem to zdzieranie z ludzi pieniędzy, ponieważ salon, który użyje maszyny przez pięć minut poniesie niewielkie koszty w porównaniu z tym ile zarobi. Niestety chyba zapomina, że idzie za tym opinia wielu ludzi i można w ten sposób stracić klientów. Moim zdaniem jeśli salon nie chce wykonywać pełnowartościowych zabiegów osobom, które kupiły je w promocyjnej cenie, niech ich po prostu nie wystawia. Zamierzam przestrzec kogo się da przed takimi oszustami. Jeszcze raz podkreślam nie każdy salon tak postępuje! I obiecuję, że każde złe jak i dobre doświadczenie opiszę bez owijania w bawełnę. W piątek kolejny zabieg więc relacja pewnie w poniedziałek:)

Skomentuj

